De resell cyclus

Laatst had ik een interessant gesprek met een Volvo specialist. Hij vertelde dat de hoge verkoopwaarde van Volvo’s op de occasion markt mensen al snel Volvo fan maakte. Prachtige auto’s natuurlijk, maar dit idee dat van hoge restwaarde die toekomstige aankoop stimuleert is niks nieuws. De koning in dit aspect: Apple

De nieuwe Iphone, altijd duurder

Wie geen Apple fan is kijkt vaak verbaasd naar de prijs van de nieuwe telefoon. Deze lijkt alsmaar duurder en duurder te worden. Waar Apple’s grootste concurrent Samsung ook duurder word gaat dit niet in het tempo van Apple. Een curieus fenomeen voor velen, maar voor Apple gebruikers, zeker zij die elk jaar hun telefoon vernieuwen weten wat hier achter schuilgaat: de tweedehands waarde. Als je een nieuwe telefoon hebt heb je je oude niet meer nodig. Deze verkoop je dan snel. Een Iphone heeft een robuuste tweedehands waarde, wat de verkoopbeslissing verandert. Waar iemand die begint met Apple misschien wat schrikt van een €1200 euro prijskaartje. Maar als je oude telefoon een restwaarde heeft van €500, is de nieuwe telefoon eigenlijk maar “€700”. Wie online kijkt ziet dat de restwaarde van een Iphone vaak een percentage is van de originele aankoopprijs. Dit creëert een interessante cyclus waar een nieuwe telefoon gerechtvaardigd is door de verkoopwaarde. Vervolgens heeft de nieuwe telefoon een hogere restwaarde. Hierdoor kan Apple steeds een hogere prijs vragen. Maar wat betekent dit voor instappers?

Wisselkosten

Weinig Apple gebruikers hebben maar één Apple product. Vaak hebben meerdere gezinsleden Apple producten, zowel mobiel als PC. Sterk hiervoor is de Apple Cloud, een service die steeds beter word naarmate je meer producten van Apple hebt. Hierdoor blijven mensen vaak Apple kopen, zelfs als ze hun vraagtekens hebben bij een nieuwe lijn. Deze wisselkosten maken andere opties “duurder”, waardoor Apple een sterke optie blijft voor deze klanten. Daarom is deze tweedehands markt zo belangrijk voor Apple. Het zorgt er niet alleen voor dat producten een steeds hogere prijs kunnen hebben. Het zorgt er ook voor dat er betaalbare Apple producten op de markt zijn zonder dat Apple deze zelf voor deze prijs hoeft aan te bieden. Hierdoor kunnen ze indirect dit segment bedienen zonder de merkidentiteit van hoge kwaliteit en hoge prijs te verwateren. Al deze klanten raken gewend aan Apple, en blijven hopelijk in de Applesfeer hangen. Wanneer je dus de nieuwe prijs zit van de nieuwe Iphone, weet dat het geen hype is. Het is uitgekiende gedecentraliseerde logistiek.

Vraag hulp als ondernemer!

Ondernemen is een vak apart. Er zijn veel dingen die komen kijken bij het ondernemen waar je van tevoren waarschijnlijk niet over na had gedacht. Gelukkig komt alles altijd wel op z’n pootjes terecht en kom je er vaak wel uit. Toch kan het makkelijk zijn om eens een partij te vragen die gespecialiseerd is in een bepaald probleem. Dit scheelt veel tijd en bespaart je ook veel moeite. Lees hier onder welke partijen je zou kunnen inhuren en waarin deze partijen gespecialiseerd zijn. 

Een administratief medewerker 

Allereerst kan het fijn zijn om een administratief medewerker in te huren. Administratie is meestal iets wat je tot lange tijd na het beginnen van je onderneming nog zelf zou kunnen doen maar het kost wel veel tijd en moeite. Als je iemand inhuurt die deze administratie voor jou doet, kan jij je weer focussen op andere dingen. Zoals het eventueel uitbreiden van je onderneming! En daarnaast kan het heel handig zijn om iemand in te huren die al wat werkervaring heeft als administratief medewerker omdat hij/zij misschien wel een hele andere blik heeft op de zaken. Misschien gaat de administratie in een ander bedrijf wel heel anders en kan hij/zij die goede ideeën/methoden ook in jouw bedrijf implementeren! 

Juridische ondersteuning 

Daarnaast zou je ook eraan kunnen denken om juridische ondersteuning te vragen. Eigenlijk wordt dit door ondernemers vaak vergeten, maar een onderneming opzetten is een en al juridisch. Het is ook niet zelden dat ondernemers pas veel te laat in het proces juristen in de arm nemen. Vaak wordt daarnaast gedacht dat advocaten heel duur zijn. Dit kan dan wel waar zijn, maar als je juridisch in de problemen komt is dit veel vervelender! En als je een beginnende ondernemer bent is, naast advocaten, ook andere rechtshulp in te roepen. Denk bijvoorbeeld aan een rechtswinkel gerund door studenten. Deze studenten kunnen je hartstikke goed helpen en staan in contact met advocaten voor als ze écht het antwoord op een juridisch probleem niet weten. Echt heel handig dus! 

Een incassobureau

Tot slot kan het je als ondernemer gebeuren dat een klant een factuur niet betaalt. Of misschien op het moment even niet de middelen heeft om te betalen. Het kan dan fijn zijn om een incassobureau in te schakelen, zoals bijvoorbeeld incassobureau amsterdam. Zij kunnen zorgen dat er geen vervelende band ontstaat tussen jou en je klant en dat de relatie behouden wordt. Want het is natuurlijk best lastig om tolerant te blijven als een klant niet betaalt! Zij kunnen dus optreden als de bemiddelende partij en zorgen dat alles op rolletjes loopt.

De juiste houtsoort vinden voor jouw vloer!

houten vloer woonkamer

Misschien be je geïnspireerd door het aanzicht van een houten vloer bij iemand anders, of je wilt jouw eigen houten vloer vernieuwen. Er kunnen heel veel redenen zijn om een houten vloer te willen, maar de meest voorkomende is toch wel dat het er zo mooi uitziet. Toch ben je er nog lang niet als je hebt besloten een houten vloer te kopen. De keuze voor het precieze materiaal kan erg lastig zijn. Er zijn mogelijk nog meer keuzes voor houten vloeren dan andere soorten vloeren. Er is wel een subcategorie van hout die verreweg de beste resultaten levert volgens de meeste mensen, en dat is hardhout! Het authentieke uiterlijk van een mooie houtsoort wordt dan gecombineerd met duurzaamheid en stevigheid.

Massief hardhout of een composiet?

Een mooie eiken vloer is natuurlijk ideaal om een gezellige sfeer te creëren. Traditioneel gezien komt een hardhouten vloer in dikke planken van massief hout. Deze vloeren kun je nog steeds op veel plekken krijgen, maar er zijn ook alternatieven. Tegenwoordig kun je slim ontworpen planken vinden waarbij de bovenlaag van hardhout is gemaakt, en de onderlaag van een soort multiplex. Hierdoor heb je veel meer stevigheid in vergelijking met een massieve plank. Multiplex is minder onderhevig aan de werking van hout, en bovendien biedt de kruiselings gelijmde structuur meer stevigheid voor jouw vloer. Je kunt dus de keuze maken om voor een composiet te gaan van authentiek hardhout en multiplex.

Pre-fab of ter plekke laten afwerken

Het hangt er helemaal van af hoe jouw kamers er uit zien of jij ter plekke het hardhout wilt (laten) afwerken. Als je een kamer hebt met veel rechte muren kun je beter vooraf afgewerkte planken kopen aangezien er weinig aangepast hoeft te worden. Als je nog veel moet meten en zagen kun je beter de toplaag na afloop laten leggen. Ook als je nog niet zeker weet welk design je wilt hebben kun je misschien beter even wachten. Het kost echter wel meer tijd om een vloer te leggen waarvan de toplaag nog gedaan moet worden, dus hou hier rekening mee.

Wat voor soort hout?

De meeste soorten hardhout zijn ongeveer gelijkwaardig in kwalitatieve eigenschappen. Zeker wanneer alleen de toplaag van écht hardhout is kun jij je helemaal focussen op het uiterlijk van het soort hout. Gelukkig kun je zowel online als in de showroom verschillende soorten hout bekijken. Eventueel kun je een klein plankje meenemen van verschillende soorten om deze thuis uit te proberen. Je wilt natuurlijk niet dat je overhaast een beslissing maakt waar je later spijt van gaat krijgen!

In populariteit groeiende merken onder jongeren

My Brand

My Brand

My Brand is een relatief jong merk, het is in 2009 opgericht, en is opgericht door twee Italianen, namelijk de broertjes Guiseppe en Domenico Giannattasio. Het oprichten van het merk was eerst eigenlijk een grap, maar toen ze merkten dat er vraag naar was, hebben ze het merk doorgezet en uitgebreid met andere items dan shirts. Ook bij veel bekende Nederlanders is dit merk gespot, waardoor het ook bij de Nederlandse jongeren onder de aandacht is gekomen. De t-shirts van het merk bevatten vaak opvallende prints en liggen in dezelfde ontwerpsfeer ligt als Philipp Plein. Echter liggen de prijzen van My Brand wat lager en is dit merk dus toegankelijk voor een breder publiek.

BALR.

Balr is opgericht door Demy de Zeeuw in 2013, bij het Nederlands publiek beter bekend als professioneel voetballen. Demy kreeg echter tijdens het WK in Aftrika een finke trap tegen zijn hoofd waardoor hij een tijd niet kon voetballen. Ook daarna duurde het even voordat hij weer op niveau was. Toen hij met zijn team op het vliegveld stond en velen een Louis Vuitton koffer hadden, kwam hij op het idee van zijn eigen modemerk. Het merk heeft als doel om de consument te laten voelen hoe het is om te leven als een professioneel voetballer. Vooral de t-shirts met de tekst BALR. erop zijn erg populair onder jongeren. Balt is afgeleid van het woord baller, wat staat voor het luxeleven van een professioneel voetballer met genoeg geld, mooie huizen en knappe vrouwen.

Kenzo

Een relatief ouder merk dan Balr is Kenzo. Kenzo is in 1970 opgericht door Kenzo Takado, een japanner die in Parijs een grote naam voor zichzelf maakte in die tijd. In 1999 is Takado met pensioen gegaan, echter bleef zijn mening van belang voor zijn opvolgende ontwerpers. Gelukkig was deze mening niet doorslaggevend, anders had het bekende Kenzo sweatshirt met het tijgerhoofd nooit op de markt gekomen.

Deze is ontworpen door Humberto Leon. Toen Leon echter vertelde dat hij een trui wilde maken van het materiaal sweatshirt, reageerde Takado hierop dat sweatshirt niet een materiaal is wat het modewerk gebruikt. Gelukkig heeft deze uitspraak niet tot annulering van dit ontwerp geleden, de t-shirts en truien met het tijgerhoofd hebben Kenzo namelijk in de afgelopen jaren bij een breder publiek bekend gemaakt. Wat ook geholpen zal hebben, is dat dit ontwerp door een aantal grote sterren gedragen is, zoals Selena Gomez en Beyoncé.

Belang van de juiste kleding voor professionals

heren jassen

Zoals je wellicht wel weet, houd ik me altijd bezig met alles wat met economie te maken heeft. Zo hoorde ik laatst weer dat het de goede kant op gaat met de economie van Nederland. Dat is natuurlijk helemaal geweldig. Toch wil ik de startende professionals een beetje helpen. Zeker zo met de kerstdagen heerst er een bepaalde sfeer van geven en delen. Daarom deel ik vandaag een beetje kennis met jou. Vandaag ga ik het hebben over het belang van de juiste kleding voor professionals. Kleding is zoveel meer dan wat je denkt. De juiste kleding kan het verschil maken tussen bijvoorbeeld een geslaagd sollicitatiegesprek en een complete afgang.

Kleding maakt altijd de man

Wie kent het Nederlandse gezegde niet: de kleren maken de man (of vrouw). De reden waarom dit gezegde zo bekend is,  is omdat het simpelweg ook waar is. Het is namelijk een feit dat de juiste kleding de drager een compleet ander imago kan geven. Bovendien moet je van jezelf ook weten wat jouw lichaam wel of juist niet staat. Aangezien geen enkel mens dezelfde lichaamsbouw heeft, is dit nog wel eens een uitdaging. Dat geldt al helemaal voor vrouwen. Mannen hebben het wat dat betreft wat makkelijker. Wanneer een pak, een overhemd of een colbert namelijk perfect past, dan kan een man er al uitzien alsof hij miljoenen waard is. Daarom maakt kleding dus altijd de man.

Investeren in een goede jas

Helaas zijn de beste kleding ook vaak de duurste kleding. In Nederland is een groot deel van de bevolking simpelweg niet in staat om zulke dure spullen te betalen. Gelukkig zijn er genoeg kledingwinkels die nog steeds uitmuntende kleding verkopen voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Heb je toevallig wat meer geld om te investeren in goede kleding waardoor je eruitziet als een professional? Investeer dan in een goede jas. Een jas is namelijk zoveel meer dan alleen een stuk stof dat je beschermt tegen de elementen van de buitenwereld.

Stijlvolle heren jassen kunnen zelf een zwerver omtoveren tot een indrukwekkende man. Bovendien heb je een jas altijd nodig. Daarom is het een goed idee om te investeren in goede, stijlvolle heren jassen die jaren mee zullen gaan. Neem dat maar van mij aan. Zelf ben ik ook ooit begonnen als een naïeve jongeman die de wereld wel aankon. Nadat ik meerdere keren keihard op mijn bek ben gegaan, heb ik het een en ander slimmer aangepakt. Zo ging ik me kleden naar de man die ik wilde zijn, niet de man die ik al was. Een prachtige heren jas was mijn eerste aankoop onderweg om een professional te worden. Daarom vind ik dat het belang van de juiste kleding voor professionals nog even aangestipt moest worden zo met de kerst. Wie weet kan je nog wat vragen voor onder de kerstboom.

Ga ik zelf prutsen of een professional inschakelen?

CV-ketel vervangen

Zoals je misschien wel gemerkt had aan mijn blog, ben ik zelf niet de meest handige persoon op aarde. Natuurlijk weet ik wel hoe een boormachine werkt en ik ben echt geen kluns met een hamer. Toch zijn er van die klusjes waar ik over ga twijfelen of ik het nou wel zelf moet gaan doen. Aangezien ik vast en zeker niet de enige Nederlander ben die wel eens tegen dit probleem aanloopt, dacht ik dat het een goed onderwerp was voor een nieuwe blog! Vanuit het perspectief van een econoom en ondernemer ga ik de eeuwig prangende vraag beantwoorden: zelf gaan prutsen of toch een professional inschakelen?

Volledig mogelijk kostenplaatje maken

Mijn achtergrond is diep geworteld in die van de cijfertjes. Daarom maak ik altijd zo’n volledig mogelijk kostenplaatje wanneer er weer iets gemaakt moet worden. Zo maak ik het voor mezelf duidelijk wat het gaat kosten als ik het zelf doe of als ik het uitbesteed. Daarbij houd ik natuurlijk ook rekening met een marge voor het geval dat ik het verpruts en alles opnieuw moet doen. Die marge bepaal ik weer op basis van een formule. Natuurlijk begrijp ik dat niet iedereen dezelfde passie heeft voor cijfertjes als ik. Toch raad ik het je echt aan om op deze manier het kostenplaatje in kaart te brengen.

De kans op falen

Wanneer bijvoorbeeld de kans op falen aanzienlijk groot is, dan schakel in gewoon gelijk een professional in. Zo moest ik vorige maand mijn CV-ketel vervangen. Voor het vervangen van de ketel heb je zulke specifieke kennis nodig, dat ik me er niet eens aan ging wagen. Een CV-ketel vervangen is in feite gewoon vakmanschap. Waarom zou ik dan als amateur mijn handen daaraan vuil maken? De kans op falen is immers zo groot, dat ik liever de CV-ketel door een professional laat vervangen. Uiteraard ga ik niet de hoofdprijs betalen voor deze klus. Gelukkig zijn er genoeg websites waar je eenvoudig professionals met elkaar kunt vergelijken. Zo heb ik mijn CV-ketel vervangen door mijn klus online te zetten. Vervolgens heb ik de beste professional ingeschakeld.

Wees altijd realistisch

Voordat je alweer de mouwen opstroopt en denkt “dit kan ik wel” is het verstandig om even realistisch te zijn. De kans is groot dat je jezelf wat overschat. Uit ervaring heb ik ontdekt dat het vooral mannen zijn die zichzelf te goed inschatten als het om klusopdrachten gaat. Dus sta je bijvoorbeeld op het moment om bijvoorbeeld de CV-ketel te vervangen? Vraag jezelf dan twee dingen af. Beschik je over de nodige kennis om dit gelijk nu te doen (zonder dus te Googlen)? Kan je het budget technisch aan om eventueel het dubbele te betalen? Als je op één van deze vragen “nee” beantwoordt, dan is het geen goed idee om zelf te prutsen. Schakel maar gewoon een professional in!

Vraag hulp aan een whiplash advocaat bij auto-ongeluk

whiplash advocaat

Ieder jaar krijgen er weer een hoop mensen last van de gevolgen van een whiplash. Voor iedereen die dit ooit eens heeft gehad, dit is echt verschrikkelijk. De meeste mensen die een whiplash krijgen hebben deze vaak opgelopen uit een auto-ongeluk. Na een lange revalidatie en veel onderzoeken kan men er weer bovenop komen, echter zal dit wel een hoop geld kosten. Een goede keuze is dan ook om te gaan zoeken naar een whiplash advocaat wanneer het letsel door een ander komt.

De whiplash advocaat – een persoon met kennis

De advocaat bekijkt wat het beste is wat je kunt doen voor jouw zaak. Dit betekent dan ook dat hij als persoon alle informatie verzamelt voor de rest van de zaak. De advocaat weet als geen ander wanneer er sprake is van letsel wat komt door de handelingen van een ander, ook hij dan wie van de twee er op zal moeten draaien voor de kosten van de revalidatie. Aangezien het herstel toch wel lang duurt is het verstandig om te zoeken naar een whiplash advocaat.

Een schikking is niet erg

Het zal vaak voorkomen dat de advocaat aanraadt om een schikking te maken met de partij die tegenover je staat in de zaak. Het schikken brengt veel voordelen met zich mee. Zo zal de zaak eerder klaar en afgesloten zijn, dit zorgt voor een veel rustiger gevoel. Wanneer u samen met uw whiplash advocaat namelijk de zaak wel laat voorkomen zal u zien dat dit veel tijd in beslag kan gaan nemen. U kunt natuurlijk altijd vragen aan uw advocaat wat de beste opties zijn die u kunt ondernemen, deze bieden meer inzicht in het proces.

De ervaren whiplash advocaat

Deze advocaat zal voor u gaan kijken wat advies is wat hij of zij u mee kan nemen voor het verloop van de zaak. Door zich te wenden tot deze persoon kunt u op een simpele en snelle manier toch nog enig voordeel halen uit de zaak, natuurlijk alleen als het komt door het toedoen van de andere partij. Het zoeken van een advocaat is nooit makkelijk om te doen, echter is het wel iets wat u zeker zou moeten doen als u ooit te maken krijgt met een whiplash. Bij deze hoop ik je genoeg te hebben geïnformeerd en tot slot wil ik je bedanken voor het lezen van mijn blog.

Trainingen geven, hoe begin je hiermee?

De wereld veranderd. Vroeger waren er duidelijke richtlijnen wat je moest doen en behalen om in een bepaald vakgebied te werken. Nu zijn deze richtlijnen steeds meer en meer aan het vervagen. Dit is voor vele mensen juist een fijn iets! Zo wordt er tegenwoordig steeds vaker gevraagd om een training of een workshop te volgen om je meer te specialiseren in iets specifieks. Deze trainingen en workshops worden natuurlijk gegeven door mensen. Zo kan je zelf ook een training of een workshop geven waarin jij expert bent op je eigen vakgebied. Maar hoe pak je dit nou aan? En hoe kom je aan een trainingslocatie?

 

DOELGROEP

Met eigenlijk elk bedrijf of product dat je opzet, bedenk je een doelgroep. Op het moment dat jij wilt beginnen met het geven van trainingen en workshops, moet je je ook richten op een specifieke doelgroep. Dit kan je bepalen door verschillende aspecten. Denk aan geslacht, nationaliteit, leeftijd, woonplaats, hobby’s en interesses, etc. De manier hoe je je training of workshop inricht moet hier ook op afgestemd worden. Is de moeilijkheidsgraad goed, is de trainingslocatie goed bereikbaar? Ga zo maar door.

INTERACTIEF

Wat je nog steeds bij veel presentaties of pitches ziet zijn PowerPointpresentaties. Dit is meestal een goed middel om je boodschap te ondersteunen, maar bij het geven van een training of workshop is dit niet per se het beste middel. Het is belangrijk dat je deelnemers actief meedoen en meedenken. Met een PowerPointpresentatie gebeurt het al snel dat de deelnemers afgeleid raken en alles gaan lezen. Ze moeten de boodschap juist van jou horen. Zorg voor fysieke voorbeelden.

HET REGELEN VAN EEN LOCATIE

Een trainingslocatie regelen is helemaal niet zo lastig meer. Er zijn tegenwoordig bedrijven die verschillende ruimtes aanbieden voor jouw training of workshop! Het hangt natuurlijk van jouw training / workshop af in wat voor ruimte je wilt zitten. Je kan kiezen voor een inspirerende omgeving, een huiselijke en sfeervolle omgeving of juist een formele omgeving. Ook zitten er soms specifieke eisen verbonden aan een training / workshop. Dit kan je allemaal aangeven. Als je zelf een ruimte kiest bij een kennis of in de omgeving zijn speciale mogelijkheden zoals een ingebouwde beamer of afgeschermde ruimtes niet mogelijk om aan te geven. Ook privacy is niet geheel onbelangrijk.

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan deze voorbeelden voor de voorbereiding van het geven van een training of workshop. Hopelijk heeft het je een beetje inzicht gegeven in hoe je dit voorbereid en wat erbij komt kijken. Succes!

Container huren geheel zonder zorgen

container huren

Als u een bedrijf heeft, zult u vast en zeker behoorlijk wat bedrijfsafval produceren. Dit kunt u maandelijks laten ophalen door de gemeente. Het kan echter veel makkelijker! Een container huren is vandaag de dag een fluitje van een cent. Met een paar klikken op de muisknop kunt u al een container huren. Zonder zorgen bezit u binnen een week al een gehuurde container. U bepaalt de grootte en wanneer de container weer opgehaald wordt. Dat is toch ideaal voor ieder bedrijf? Een container huren geheel zonder zorgen is tegenwoordig werkelijk kinderspel!

Geschikte leverancier selecteren

De eerste stap vergt de meeste moeite en tijd. U moet eerst een geschikte leverancier selecteren. Niet alle bedrijven leveren namelijk dezelfde afmetingen containers. Het is verstandig om te bedenken wat voor formaat container u nodig zult hebben. Op basis daarvan kunt u gemakkelijk een geschikte leverancier selecteren. Een container huren is helemaal niet zo lastig. Kies simpelweg een bedrijf waar u een container vindt die bij uw wensen past. De volgende stap is een container huren. Het precieze proces kan enigszins verschillen per leverancier.

Container huren – het formaat

In principe is het bij de betere leveranciers mogelijk om zelf een formaat te selecteren. Hierdoor wordt een container huren een fluitje van een cent. U schat in hoeveel afval u ongeveer heeft. Op basis daarvan kunt u eenvoudig een container selecteren dat al uw bedrijfsafval aan kan. De meest gangbare maat voor een container huren is die van 6 kubieke meter. Deze container past gemakkelijk op een parkeerplaats. Hierdoor is het een zeer gangbaar formaat container. Vrijwel overal kunt u deze gehuurde container plaatsen. U hoeft deze maat niet te nemen. U kunt een container huren van vrijwel elk formaat.

Afvalsoort selecteren

Bij veel leveranciers moet u vandaag de dag ook aangeven wat voor soort afval u wilt deponeren in de gehuurde container. Het huren van een container krijgt hierdoor ook een milieubewust tintje. Door een specifieke afvalsoort aan te geven, kan de leverancier uw bedrijfsafval beter verwerken. Het recycle proces wordt met andere woorden een stuk eenvoudiger voor iedere betrokken partij. Nog een goede reden om een container huren te overwegen. Maar er is nog meer!

Overige voordelen

Tegenwoordig is het mogelijk om een container te bestellen en deze al de volgende werkdag op locatie te hebben staan. U hoeft geen weken te wachten op de gehuurde container. Voordat u er erg in heeft, staat deze al voor de deur. Bovendien hoeft het niet de wereld te kosten. Voor scherpe prijzen kunt u al een container bestellen. Wacht niet langer en profiteer ook van de voordelen van een container huren.

Rooster maken – eenvoudig en zonder zorgen

rooster maken

Ieder bedrijf moet rekening houden met werktijden en roosters van de werknemers. Er zijn bepaalde afspraken en regels wat betreft de werkduur. Het is daarom van belang om ervoor te zorgen dat de tijden van je werknemers goed gestructureerd over worden genomen in een roosters. Hiermee voorkom je niet alleen onnodige chaos, je creëert tevens meer structuur in de werkzaamheden. Tegenwoordig kun je al heel eenvoudig een rooster maken om hectiek te voorkomen. Zo weet iedereen waar die van tevoren aan toe is en zo kunnen jij en jouw werknemers zonder zorgen gaan werken. Ga ook een rooster maken met een handige tool!

Eenvoudig rooster maken

Met een paar handige trucjes kan je al heel eenvoudig een rooster maken. Bij sommige bedrijven is het normaal dat er elke week weer een rooster gemaakt moet worden. Dit kan veel tijd in beslag nemen als je veel 0-uren werknemers hebt. In dat geval kun je geen rooster maken voor de gehele maand. Je moet namelijk rekening houden met flexibele uren van een aantal werknemers. Met een handige tool kan je zonder zorgen en overzichtelijk een rooster maken. Het maakt dan niet meer uit dat je rekening moet houden met een 0-uren contract. Het rooster maken wordt een fluitje van een cent!

Ook als jouw bedrijf iedere maand een rooster moet maken, zijn er handige hulpmiddelen waardoor een rooster maken wel erg makkelijk wordt. Zo limiteer je de mogelijkheid voor een menselijke error. Bij mensen is het normaal dat er fouten gemaakt kunnen worden. Door een handige tool in te zetten, wordt het rooster maken met recht kinderspel. Of je nu voor een handje vol werknemers een rooster moet maken of voor een groot bedrijf – met een praktische tool is het allebei geen enkel probleem meer. Het wordt bijna zelfs leuk!

Met een tool is het zo gepiept

Tegenwoordig hoef je niet meer te stressen en het onmogelijke proberen op te lossen. Door middel van een handige tool kan jij binnen een mum van tijd een kloppend rooster maken. Geen verkeerde mensen ingeroosterd, geen dubbele diensten en geen gezeur meer. Met een tool zal je rooster automatisch zo gemaakt worden dat alles precies klopt. Hierdoor heb je dus ook geen menselijk fouten meer. Met een tool is alles zo gepiept! Dus wacht niet langer en verdiep je ook in de mogelijkheden. Wie weet kan jij ook een hoop kopzorgen besparen dankzij zo’n tool.